29 Ocak 2015 Perşembe

Sevgililer günü için farklı hediye önerileri

Bugünkü yazımın konusu sevgililer günü için hediye önerileri 
Biliyorsunuz sevgililer gününe çok az zaman kaldı ve hediye seçmek çokta kolay bir iş sayılmaz bende bugün birkaç hediye fikri vermek amacıyla bu yazıyı yazıyorum.

Hediye almak hiç kolay bir iş değil hele hele erkeğe hediye almak bence dünyanın en zor işi olsa gerek :)

Size burada ''her gün için 365 tane not'' ya da '' Yılın en iyi sevgilisi sertifikası'' gibi garip hediyeler önermeyeceğim tabi ki 
Burada yazacağım fikirler daha özenli ve eğlenceli olsun istedim.Hepsi benim çok beğendiğim fikirler.






Sosyopix, facebook ve instagram'da paylaştığınız fotoğrafları istediğiniz şekilde bastırmaya yarıyor.Önce siteye giriyorsunuz facebook ya da instagram hesabınızla giriş yapıp kendi fotoğraflarınızdan ya da arkadaşlarınızın fotoğraflarından istediklerinizi seçiyorsunuz.
Sosyopixte pek çok seçenek var.Fotoğraflarınızı magnet ya da poster yaptırabiliyorsunuz.







Hayatbu.com u ilk keşfettiğimde böyle bir şey düşündükleri için hayran kalmıştım onlara.
Bu sitede her şey var desem yeterli olacak sanırım:) Harika kurs seçenekleri,hediye fikirleri var
Tek kötü yanı her şehirde bulunmuyor olması. İstanbul'da yapılabilecek bolca seçenek var bu sitede
Sevgilinize hediye olarak alabileceğiniz çeşit çeşit kurslar var hem erkek hemde kızlar için uygun seçenekler var. Fiyatları da oldukça uygun
Örnek olarak bazı seçenekler :

Çift olarak makaron yapımı,cupcake,çikolata yapımı kursu alıp birlikte bol bol eğlenebilirsiniz.




Binicilik kursu


Dans severler için dans kursları



Ve tabiki erkekler için de harika seçenekler var ben özellikle bunlara bayıldım 



Tabi bunun da kötü kısmı sadece İzmir'de bulunması :(
Neyse İzmir de yaşayanlar için güzel bir fikir en azından 

Umarım sizin için yararlı ve eğlenceli bir yazı olmuştur.
Başka yazılar için takipte kalın,hoşçakalın 💗








0 yorum:

Yorum Gönder