23 Şubat 2015 Pazartesi

Fitwell sağlıklı yaşam ve fitness uygulaması

Merhabalar!
Bugün bakımdan farklı bir konu hakkında yazı yazacağım.Kullandığım,memnun kaldığım ve yararlı olduğunu düşündüğüm uygulamaları da blogumda yazmayı düşünüyorum.
Daha önce Water Your Body uygulamasını yazmıştım eğer onuda okumak isterseniz buradan okuyabilirsiniz.Şimdi yazacağım uygulamanın adı 'Fitwell'

Fitwell kişiye özel beslenme ve egzersiz programları hazırlayan,gün içinde harcadığınız su ve besin miktarını,aktivitelerinizi ve aktif kalori tüketiminizi girip görebileceğiniz attığınız adımları takip edebileceğiniz bir uygulama.
Kayıt olurken günde kaç saat uyuduğunuzdan,kilonuzdan tutunda kan değerlerinize kadar soruyor :) Kilonuzu,hedeflerinizi giriyorsunuz 
Fitwell fiziksel yapınızı değerlendirip size en uygun hedefi belirliyor.


Su içtikçe, yemek yedikçe ve herhangi bir etkinlikte bulundukça kalori hesabı için bunları uygulamaya ekliyorsunuz.


Günlük,haftalık ve aylık gelişim raporlarında hedefinize ne kadar yaklaştığınızı görebilirisniz.Uygulama ios 8 de Health programıyla uyumlu yani attığınız her adım direkt olarak fitwell'e kaydediliyor

Ve son olarakta Milli sporcu ve antrenörlerden oluşan eğitmenlerin 300 den fazla videosu var  önce videoları indiriyorsunuz sonra izleyip yapmaya çalışıyorsunuz ve ne kadar yapabildiğinizi,zorlanıp zorlanmadığınızı giriyorsunuz buna göre kaç kalori yaktığınız çıkıyor.Egzersizler kişisel ve sizin performansınıza göre yaptıkça kolaylaşıyor ya da zorlaşıyor.
Hedefe yönelik programlarıyla istediğiniz vücuda kavuşmanızı sağlayacak size en uygun programı seçebiliyorsunuz.





Fitwell'le ilgili anlatacaklarım bu kadar ben bu uygulamayı egzersizleri ve su içmemi hatırlatsın diye kullanıyorum.Bir şey bana hatırlatmadan su içmeyi hatırlamayan biri olarak bu uygulamalar benim için baya önemli.Suyu çok ilginç cümlelerle hatırlatıyor insanı hem gülümsetiyor hemde su içmeye teşvik ediyor bu uygulama benim tüm beklentimi karşılıyor.Umarım yararlı bir yazı olmuştur.
Fitwell'le ilgili daha detaylı bilgi için buraya bakabilirsiniz.


Herkese sağlıklı günler :)

0 yorum:

Yorum Gönder