20 Mart 2015 Cuma

HC Complex bakım yağı

Merhaba :)
Bugün sizlere HC Complex'i yazıyorum.Saçlarım bazı nedenlerden dolayı zayıfladı ve azalmaya başladı bir sürü kür denedim gerçi hala uyguladığım zeytinyağ ve sarımsaklı olan kürüm var çünkü onu bırakamıyorum,bırakmak istemiyorum çünkü yararlı olduğuna eminim artık:) Saç analizi yaptırdım ve yeni yeni saçlar çıktığını gördüm ne kadar mutlu oldum anlatamam o yüzden o kür ilelebet benimle sanırım :) O kürü okumak isterseniz buradan okuyabilirsiniz.
Zeytinyağ ve sarımsaklı olan kürümü haftada bir gün yapmaya devam edeceğim tabi ama o biraz meşakkatli olduğundan bende hep bir doğal bakım ürünü arayışındaydım sonra HC Hair Care ürünlerini keşfettim.Sitelerini baya bir inceledim yorumlarını okudum baktım ki herkes memnum ürünlerinden bende bir şans vermek istedim ve HC Complex satın aldım.Bilgilerimi girip satın aldıktan sonra hemen arayıp onayladılar ve sanırım iki gün sonra elimdeydi.



HC Complex tamamen bitkisel ve unisex bir ürün.Saçları besliyor,güçlendiriyor ve dökülmeyi önlemede yardımcı oluyor.Ürün içerisinde zeytinyağı,sinameki,biberiye,dulavratotu,susam yağı,fındık yağı,badem yağı gibi bir çok yağ ve E,B,B1,B2,B6,B12 vitaminleri yer alıyor.





Ürün her türlü saç tipine uygun.Kuru saçınıza haftada iki defa yapmanız öneriliyor ama bu size bağlı tabi saçınızı ağırlaşsın istemiyorsanız haftada bir kullanım sizin için yeterli olur.
Bir şişe ürün 110 ml saçınız uzunsa ve haftada iki kere kullanırsanız yaklaşık bir ya da bir buçuk ay gidiyor.



Ürünün şişesi bence çok pratik ve güzel.Sıkmalı oluşu çok rahat ettiriyor.Ben haftada iki kere tüm saçıma uygulayıp saç diplerime masaj yaparak yağı iyice yediriyorum sonra içinden çıkan bonelerden birini takıyorum ve duruma göre en az iki saat bekliyorum.Yıkarken önce şampuanla başlamıyorum bir süre su tutup saçımdan yağı arındırıyorum daha sonra şampuanlamaya geçiyorum.
Saçlarımda uzama artışı gözlemlemem için daha erken ama saçlarımın yumuşadığını söyleyebilirim 
Kokusu diğer ürünlere göre rahatsız edici değil hatta ben kokusunu sevdim diyebilirim
Saçlarım uzun ama az olduğu için 3 hafta kullanmama rağmen daha yarısına gelemedim beni baya bir süre idare edeceğe benziyor:)
Bittince kesinlikle bir daha almayı düşünüyorum hatta ovex diye bir ürünleri çıkmış onuda denemeyi düşünüyorum 
Ürünün fiyatı 45tl ama sitede bazen kampanyalar oluyor ve paket halinde alınca daha uyguna denk gelebiliyor ya da yanında başka ürün hediye edebiliyorlar alacaksanız o zamana denk getirirseniz sizin için daha karlı olur.

Satın almak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

İstediğiniz sağlıklı saçlara ulaşmanız dileğiyle
Sevgiler


0 yorum:

Yorum Gönder