5 Temmuz 2015 Pazar

Organix Altın Maske- Siyah Noktalara çözüm



Maske delisi ben bu sefer de Organix markasına ait altın maske ile karşınızdayım.
Bu maske şu ana kadar kullandığım soyulabilen maskeler arasında en iyisi diyebilirim.Her ne kadar kokusu mükemmel olmasa ve maya gibi koksa da yinede ben bu maskeyi çok sevdim.

Bütün maskelerde olduğu gibi kullanmaya başlamadan önce yüzünüzü tamamen temizleyip,kuruluyorsunuz ve bu biraz yapışkan kıvamlı olan maskeyi göz çevrenizden uzak tutarak yüzünüze uyguluyorsunuz.Kuruması için 15-20 dakika kadar bekledikten sonra soyarak yüzünüzden çıkartıyorsunuz.




Gelelim benim bu maske hakkındaki yorumlarıma.Öncelikle sakız kıvamında bir maske olduğu için sürerken çok dikkat etmek gerekiyor eğer cildin ince tabakasına gelirse maskeyi soyarken canınız çok acıyor.O yüzden ki siz siz olun göz çevrenize sakın sürmeyin.
Kokusu bana maya gibi gelsede rahatsız edici olduğunu söyleyemem ve en önemlisi burnumda oluşan siyah noktaları temizlemiş olması.Diğer maske ve peelingleri çok kullanıyor olmama rağmen siyah noktalarda etkili olanını görmemiştim.Bu maskeyi beğenmemin en önemli sebebi bu.
Hatta yüzüm için fazla geldiğinden kalanını Gratis'lerde satılan minik saklama kabının içine koydum ve arada sadece burnuma uygulamak için kullanmaya başladım.

Ürünün fiyatı ben aldığımda 3,5 liraydı.
Bu markayı Gratis ve Watsons'ta görmedim ama internette satılıyormuş.Merak edenleriniz için link veriyorum:

http://www.n11.com/organix-cilt-yenileyici-altin-maske-P16938065



Bakımlı Günler!




7 yorum:

  1. denemeliyim bu maskeyi :)
    blog:senbenvehayatblogspot.com
    instgram:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  2. instagram sonra seni burada da takip etmek çok güzel :)
    Bana da beklerim Ceydacım :))
    http://dafinyapragi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Denedim ama Canımı çok yaktı yüzüm kıpkırmızı oldu bende bundan sonra burnumda kullanıcam sadece eve mağazalarında satılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas cildin varsa bu yüzden sebep olmuş olabilir:(
      Bende öyle bir durum olmamıştı.Şu an siyah noktalar için bim'de satılan bantları kullanıyorum çok memnunum :)

      Sil
  4. Bimde satilan maskenin adini yazar misiniz

    YanıtlaSil
  5. Bimde satilan maskenin adini yazar misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske değil siyah noktalar için banttan bahsemiştim:)
      Markası rituel de beaute

      Sil