5 Kasım 2015 Perşembe

Yves Rocher Ürünlerim



Yves Rocher Fransız bir kozmetik markası.Ürünleri bitkisel içerikli ve organik olarak üretiliyor.Ürünlerinde hayvansal içerik ve GDO'lu bitkiler kullanılmıyor.

Ayrıca Yves Rocher hediye konusunda da çok bonkör bir firma.Yves Rocher kartınızı aldıktan sonra herhangi bir limiti olmaksızın yaptığınız alışverişte size hediyenizi veriyor.Size kullandığım,memnun kaldığım ürünlerini anlatacağım.

İlki en sevdiğim,bitmeden yedeğini aldığım Yves Rocher Nutri Repair Saç Maskesi

Bu saç maskesi şu ana kadar kullandığım tüm kremlerin,maskelerin arasında en iyisi.Saçları yumuşacık yapıyor,mis gibi kokuyor.Tek eksi yanı çabuk bitmesi.
Bu ürünün ayrıntılı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Kayısı Çekirdeği Tanecikli Peeling
Bir çok kişinin severek kullandığı bu peeling hem çok güzel ölü deriyi atıyor hemde çok bereketli bir ürün 8-9 aydır kullanmama rağmen yarısına bile gelebilmiş değilim.
Bu ürünün ayrıntılı yazısı için buraya bakabilirsiniz.

Sebo Vegetal Yüz Temizleme Jeli
Bu temizleme jeli karma ve yağlı ciltlere özel.Cildi matlaştırıyor,fazla yağı emip parlamayı engelliyor.Makyajınızı temizledikten sonra, yüzünüzün fazla yağlı olduğunu hissettiğinizde kısacası her zaman kullanabileceğiniz çok kullanışlı bir ürün.

Dünya Bahçeleri Serisi Florida Portakalı Duş Jeli
Buram buram portakal kokan bir duş jeli


Ekspres Göz Makyaj Temizleyicisi
Bu makyaj temizleyicisini Yves Rocher ikinci alışverişimde hediye olarak vermişti.Bu ürünü çok severek kullandım çift fazla olduğundan suya dayanıklı maskaralarıda kolayca çıkartabiliyor.Tek eksi yanı biraz yağlı his bırakması.


El Kremi
Nemlendirmesi mükemmel olmasa da kokusu için sürekli alabileceğim bir ürün.Sanırım bu el kreminin kokusundan yapılmış bir parfümleri de var onuda en kısa zamanda deneyeceğim.


Sosyal Medya Hesaplarım:
Twitter:https://twitter.com/ceydacengizblog
İnstagram:https://instagram.com/ceydacengizblog/
Youtube:https://www.youtube.com/channel/UCiCi5KLHFNP726NHEikNgoA

8 yorum:

  1. Blogunuzu Blog keşif etkinliğinde gördüm :) takibe aldım :)
    Bloguma da beklerim :)
    http://balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

  2. Kayısı Çekirdeği Tanecikli Peeling gerçekten bitmiyor ya arkasında ama 6 ay işareti var sen de 8-9 ay oldu bitmedi yazmışsın bişi olur mu sence kullansak :) ben kullanıyorum da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorum bir şey olacağını fazla yazmışım sanırım baktım instagrama 36 hafta önce fotoğraf yüklemişim bu peelingle ilgi bir iki hafta öncesinde almıştım 6.5 ay olmuş yani:)
      Baya da kullandım bitmek bilmiyor bereketli sanırım baya:)

      Sil
    2. Lafınızı balla bölüyorum fakat bir şey söylemek istedim, arkalarında yazan tarihler aslında mesela 6 ay işaretiyse 6 aylık kefiliz 6 ay içerisinde daha iyi etkiyi alırsınız ama etkisi aynıysa değişiklik yoksa bitene kadar kullanmaya devam edebilirsiniz, ben böyle duymuştum o yüzden ürünlerin yapısı değişmediği sürece kullanmaya devam ediyorum, size de söylemek istedim :)

      Sil
    3. Bunu bilmiyordum bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim :) Aslında çok mantıklı bazılarının yapısı belli zaman sonra ilk günkü gibi olmuyor onları hemen gözden çıkartmalıyız ama bunda bir fark göremedim ben.Bir süre daha kullanmaya devam edeceğim sanırım

      Sil
  3. yves rocher ürünlerini bende gerçekten çok seviyorum :) güle güle kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek kullanıyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. İnstagram'dan zaten takipteyim sizi @esyspage adıyla.. Yves Rocher ürünlerini ben de severek kullanıyorum. İlginizi çekerse ben de beklerim bloguma. Sevgiler
    www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil