9 Aralık 2015 Çarşamba

En İyi İnstagram Butikleri | Ayakkabı




Benimde severek takip ettiğim,alışveriş yaptığım bazı instagram butiklerinden bahsedeceğim.Bu yazıyı sadece ayakkabı bölümü olarak ayırdım.İsterseniz aynı şekilde kıyafet butikleri olarakta yazabilirim.Bunu isterseniz yorum bırakırsanız sevinirim.

Blogumda artık makyaj ve bakım konuları dışında bu tarz farklı konulara da yer vermeyi planlıyorum.Umarım beğenirsiniz ve sıkılmadan okursunuz:)

Keyifli okumalar♥


İlk butik: Ece'nin Butiği

Bu butiği uzun zamandır takip ediyorum ve ayakkabıları gerçekten çok hoş.
Fiyatları da oldukça uygun.Fiyatları görmeniz açısından sitelerinden aşağıya bir kaç fotoğraf koyuyorum.
      Kredi kartının yanı sıra kapıda nakit ödeme seçeneği de bulunuyor ama kredi kartıyla alınca kargo bedava oluyor.
Sitesi:





Bunlar da benim favorilerim:






İkinci butik: Fatoş'un Pabuçları


Bu butikte ayakkabılar gerçekten çok hoş.Özellikle Stilettoları harika.
Ayakkabılar lüks markaların benzerleri şeklinde yapılıyor.
Banka havalesi ve ya kredi kartı ile alışveriş yapabiliyorsunuz.
Fiyatları uygun diyemem onları da görmeniz açısından sitelerinden fotoğraflar koyuyorum.

Sitesi:





Üçüncü butik: Pumps Up


Pumpsup' ta da çok güzel ayakkabılar var.
150 lira ve üzerine kargo bedava.
Ayakkabı fiyatları da gayet uygun:)
Siteleri:







Dördüncü butik:Pelin'in Ayakkabıları



Pelin'in ayakkabılarında kredi kartına ek olarak kapıda ödeme seçeneği de bulunuyor.
Ayakkabılar bu sitede de uygun fiyatlı.

Sitesi:

Fiyatları görmeniz için siteden fotoğraflar:





Benim size önerebileceğim,takip ettiğim instagram ayakkabı butikleri bu şekildeydi.Sizin ürünlerini beğendiğiniz siteler varsa yorum olarak bırakmayı unutmayın.
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur 

Kıyafet içinde böyle bir yazı yazmamı isterseniz yorum olarak bana yazın lütfen:)

Sevgiler♥







8 yorum:

  1. Ne kadar güzel şeyler var buralarda of of ben bir ayakkabı delisi olarak sanırım hemen instagrama koşuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller gerçekten 😊 Bak bak insallah beğeneceğin modeller vardır 😊

      Sil
  2. yaa harika çok faydalı bi yazı olmuş. modeller de harika. teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim faydalı olduysa ne mutlu bana 😊

      Sil
  3. Çok faydalı bir yazı :)

    Sende benim blogumu ziyaret edermisin?

    YanıtlaSil
  4. Gercekten çok güzel ayakkabilar. Yorumu yazayim tekrar inceleyecegim.

    YanıtlaSil