27 Ocak 2015 Salı

Saç çıkarma/uzatma kürü


   Hepimiz saçlarımızla uğraşmayı seviyoruz ama onları yıpranmalardan koruyamıyoruz.
Saç biraz sabır isteyen bir konu kürleri hemen yaptıktan sonra sonuç görmemiz pek mümkün değil ve birçok insan bir iki denemeden sonra pes ediyor.
Sadece biraz sabır göstererek istediğiniz sağlıklı saçlara kavuşabilirsiniz.

     İnternette bir sürü tarif mevcut biliyorum ama ben bu tarifi bir kuaförden aldım.Orada bunu uyguluyorlar sadece iki saat kadar beklemeniz gerekiyor.
Ben bunu saç çıkartmak için deniyorum aslında yaklaşık 10 12 haftadır uyguluyorum.
     Sonuç ne derseniz eğer ben memnunum saçlarım yumuşuyor ve daha sağlıklı gözükmeye başladı.

Şimdi tarife geçelim
malzemeler :
  • 1 Bardak zeytinyağ
  • 2 sarımsak(diş değil)
  • Bemix,Bepanthen,Evigen
  • Tercih ettiğiniz bakım yağları
Öncelikle bir tencereye bir bardak zeytinyağını ve bir adet sarımsağı doğrayıp koyun.Yaklaşık 15 dakika kısık ateşte ısıtın.Bu aşama önemli çünkü zeytinyağını kaynatmayacağız amacımız sarımsağın yağının zeytinyağla karışması.
Sonra tencereyi ocaktan alın ve içine bir adet daha sarımsak doğrayın ve bu karışımı bir gece bekletin.Bir kaba karışımı süzün.Biliyorum biraz zahmetli bir iş ama bunu her seferinde yapmıyoruz uygulayacağımız zaman istediğimiz kadar alıyoruz.Yani baştaki sarımsaklı zeytinyağ karışımımız bizim bir kere yapacağımız bir şey.





Uygulayacağımız zaman sarımsaklı zeytinyağımızdan bir kaba istediğiniz kadar dökün.İçine birer ampul Bemix,Bepanthen ve Evigen kırın.Bu ampuller çok mu lazım bence değiller ama ben yine de kullanıyorum.




İçine istediğiniz bakım yağlarından ekleyebilirsiniz ben üzüm çekirdeği yağı tatlı badem yağı da ekliyorum.



Sonra yağları karıştırıp uygulama kısmına geçiyoruz.Karışımı saç diplerimize masaj yaparak uyguluyoruz.Saç diplerinize parmak uçlarınızla ufak vuruşlar da yapabilirsiniz hatta saç kurutma makinenizi düşük derecede saçlarınıza tutarak daha iyi nüfuz etmesini sağlayabilirsiniz.

En az iki saat saçta kalması gerekiyor kokusundan rahatsız olmazsanız geceden yapıp sabaha kadar saçınızda bekletebilirsiniz. Bu kürü haftada bir yapmanız yeterli olacaktır 👍

Sabırlı olup güzel sonuçlar almanız dileğiyle💞


7 yorum:

  1. 2 adet sarımsak demissiniz diş degil yazmışsnız biraz açiklarmisnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diş degil yanı tamamı demek istedim bütün iki sarımsak

      Sil
  2. Boyutları önemli. Saçlarımı yaklask 2 senedir boyamıyorum. 1 sene önce cok kısa kestrdim ama uzamıyorlar düzlestirici yada maşayı nadir kullaniyrm yetrki zarar grmesin saclarm diye ama nafile. Vee asırı dökülüyo bu kürü siz kendiniz kullanzmı bu zamana kadar herseyi denedim saylrda. Bi ümitle baslayp sonucn kötü olmasını istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyutlari çokta önemli degil orta büyüklükte diyebilirim ama bir sey diyeceksem. Çünkü sarimsak,zeytinyağına kendi yağını bırakacak amacimiz bu. Tabiki bende kullandım bunu hatta hala kullanıyorum zaten kullanmadığım bir şeyi de buraya yazmam.bu yazıyı neredeyse bir yıl önce yazdım bu kürü buraya yazmadan yaklaşık 3 ay önceden kullanmaya başladım yani 1 yıldan fazla suredir kullanıyorum. İlk aylarda sık sık kullandım sonra doğal olarak azalttım yağa alışmasın saclarım diye. Her tarif herkese mükemmel şekilde etki etmez bildiğim herkesin kullanıp saclarını cok fazla uzattığı bir kür bende o kadar ise yaramamıştı saclarınızın ihtiyacı doğrultusunda yapmak gerek ama bu bende ise yaradı sac analizi yaptırdım ve küçük küçük bir suru yeni sac çıktığını söylediler buna dayanarak bende ise yaradığını söyleyebilirim:) umarım açıklayıcı olmustur :)

      Sil
  3. Gayt acklıycı oldu ilginize teskkrler

    YanıtlaSil
  4. karışımı bir kere hazırlayıp buzdolabında bekletiyoruz ve ihtiyacımız oldukça kullanıyoruz. doğru anlamış mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karışım tek seferlik olmadığı için daha sonra kullanmak için saklıyoruz. İçine başka yağlar takılacaksa ya da yukarıda yazdığım gibi ampuller kırılacaksa bir kaba karışımdan koyun üzerine ampülleri kırıp saçınıza masaj yaparak uygulayın. Buzdolabında bekletmiyorum ben oda sıcaklığında da duruyor:)

      Sil