15 Şubat 2015 Pazar

Hızlı saç uzatma-Sinameki kürü


Merhaba!
Bugün size hızlı saç uzatan sinameki küründen bahsedeceğim.
İnternette bol bol yazısı bulunan bu kürü bende kendi yaptığım biçimde anlatmak istedim 

    MALZEMELER :



  • Sinameki
  • Bemix,Bepanthen,Evigen
  • Tatlı badem yağı,susam yağı ve diğer katmak istediğiniz yağlar
   HAZIRLANIŞI:
  Genelde tariflerde 1 çay bardağı suya bir tutam sinameki katın yazıyor ama ben yarım çay bardağını yeterli buluyorum.Yarım çay bardağı suya bir tutam sinameki otunu katıp kaynatıyoruz sonra dinlenmeye bırakıyoruz.Karışım ılıyınca içine birer ampul bemix,bepanthen ve evigen ampul kırıyoruz ve istediğimiz yağlardan katıyoruz.Ben bir tatlı kaşığı kadar tatlı badem yağını ve susam yağı katıyorum. Bemix ampulün kokusu biraz rahatsız edicidir eğer kokulara dayanamıyorsanız karışıma hoş kokulu istediğiniz bir yağı katabilirsiniz.

   UYGULANIŞI:
  Hazırladığımız karışımı saçlarımızın diplerine masaj yaparak yediriyoruz.Karışımı fısfıslı bir şişeye koyarak daha rahat uygulama yapabilirsiniz.
Kürü saçımızda 2-2,5 saat kadar bekletip yıkıyoruz.Haftada bir defa yapmanız yeterli olacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder