23 Ekim 2015 Cuma

Tangle Teezer Nedir? Hangisi Tercih Edilmeli?



tangle teezer


Tangle Teezer saçlarınızı kırmadan,yıpratmadan daha kısa sürede açmayı vaat eden bir tarak.Aslında tarak deyince biraz basit geliyor çünkü gerçekten işlevini çok güzel yerine getiriyor ve verdiğiniz paraya değdiğini hissediyorsunuz.Tarağın dişleri bir sıra büyük bir sıra küçük olacak şekilde tasarlanmış.Tararken asla saç diplerinizi acıtmıyor ve saçlarınızda elektriklenme yapmıyor.Saçlarınızı daha kısa sürede açmanızı sağlıyor.
Eğer saçlarınız zor açılıyorsa ve tarama işlemi uzun vaktinizi alıyorsa hemen bir tangle teezer edinmelisiniz :)

Tangle teezer tarakların pek çok çeşidi bulunuyor.Asıl insanları cezbeden yanı da bu bence.Renkleri,desenleri o kadar şahane ki insan bir de şundan alsam diye düşünmeden edemiyor.

Tarağın özelliklerini uzata uzata yazmaktansa asıl önemli olan saç tipinize göre hangisini seçmelisiniz bu konuya geliyorum.

Benim saçlarım uzun,ince telli ve az.Ben Tangle Teezer'ın Salon Elite modelini kullanıyorum.Aslında bana en uygunu Compact Styler ama ben bilerek büyük olanını almak istediğimden salon elite modelini seçtim.


Salon Elite Compact styler modeline göre daha büyük ve çantanızda yanınızda taşımak için uygun değil.Saçlarınız gür ve ya uzunsa bu modelini seçmeniz daha uygun olacaktır.
Salon elite modeli elde tutuş açısından diğer modellere göre çok daha ergonomik.Tarağı elinizde rahatça tutmanız için ortasında kıvrımı bulunuyor.





Compact Styler  Bu model saçları kısa olanlar için daha uygun çünkü tarağın boyutu diğerlerine göre çok daha küçük. Ama compact styler modelinin en güzel yanı kapağının olması ve çantada taşınabilir oluşu.





The Original bana göre en tutulmayan modeli çünkü hem çantada taşımaya uygun değil hemde salon elite modeline göre elde tutuşu ergonomik değil.



Aqua Splash modelinin farklı yanı ise saçınızı ıslakken de rahatlıkla taramanızı sağlıyor.Bu modelinde elde tutuşu rahat ve uzun saçlılar için öneriliyor.


Magic Flowerpot modeli ise tamamen çocuklar için çiçek şeklinde tasarlanmış 




Son olarakta bu tarakların fiyatları 40 ile 60 lira arasında değişiyor.Ben salon elite modelini kozmela'nın indiriminden 40 liraya almıştım.

Sizin Tangle Teezer hakkındaki düşünceleriniz neler?




BENİ TAKİP EDEBİLECEĞİNİZ SOSYAL MEDYA HESAPLARIM:

Twitter:https://twitter.com/ceydacengizblog
İnstagram:https://instagram.com/ceydacengizblog/
Youtube:https://www.youtube.com/channel/UCiCi5KLHFNP726NHEikNgoA

13 yorum:

  1. biz küçükken babannelerimizin bildiğin mavi plastikten ele geçirilen bu tarz banyo tarakları vardı :)

    YanıtlaSil
  2. Kıvırcık saçları nasıl yapıyor ki acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım kıvırcık değil ama kıvırcık olan ve kullanan tanıdıklarım vardı gayet memnunlardı:)

      Sil
  3. Secenekler arasindan uygunu secmek zor cok aciklayici bir yazi olmus tesekkürler :) Ben de memnunum , her ne kadar büyük olsa da cantamda tasiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler :)
      Çantada taşımak için kapaklı olan modeli uygun bence aksi takdirde tarağın dişleri kırılabiliyormuş.

      Sil
    2. 2-3 haftadir kullaniyorum henüz bsy olmadi fakat haklisiniz :/ tesekkürler :)

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim hemen uye oldum cok guzel bir blog :) bende bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)
      Blog keşif etkinliği yazımın altına blogunu tanıtan bir yorum bırakabilirsin böylece daha fazla kişiye ulaşmış olursun,sevgiler:)

      Sil
  5. Çok güzel ve kullanışlı bir ürün. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Bu yazı benim için çok iyi oldu, almakla almamak arasında kararsızdım fakat şimdi alacaksam bile en azından hangi çeşidi bana uygun onu öğrendim :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil