20 Aralık 2015 Pazar

Evde Kil Maskesi Yapımı



Aktarlardan alabileceğiniz doğal kil ile evde kendi kil maskenizi yapabilirsiniz.
Uygulamak istediğiniz bölgeye yetecek kadar kili bir kaba koyun ve içine onun kıvamını uygulanabilir hala getirecek kadar su veya zeytinyağı koyun.

Benim kullandığım malzemeler:
4 çay kaşığı kil
3 çay kaşığı su
1 çay kaşığı zeytinyağı

Siz bu karışımı kendinize göre oranlayabilirsiniz.

Videomda uygulamalı olarak gösterdim.Kil maskemi nasıl yapıyorum merak ediyorsanız izleyip görebilirsiniz.

Keyifli seyirler.











6 yorum:

  1. bir dönem bende yapardım :)blog ve instagramdaki çekilişime bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Maskeleri evde yapmak çok mantıklı ama uğraşmaya üşeniyorum, bir de batan kap kacak var. Bir miktar yapıp hazır tutsak bozulur mu acaba? Kaç gün dayanır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tek kap ile yapılabilir hatta cok üşeniyorsanız avucunuza kili döküp diğer elinizle de uygulayabilirsiniz :)

      Sil
  3. Ben de yapmaya çok üşenip hazır alanlardanım ama watsonsta satılan seyahat boy kaplardan falan alıp yapmayı planlıyorum daaa kurur mu acep beklerse :D
    http://asliliatalay.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir kaç markanın hazır kil maskelerinden kullandım ama evde yaptığım hepsinden daha iyi sonuç verdi ve kendim yaptığım için içeriğini biliyorum daha rahatlıkla kullanıyorum.
      Mutlaka yapılması gereken bir şey çünkü yapımı çok kolay hatta bir kap batırmanıza bile gerek yok:)
      Bende bazen üşeniyorum direkt avcuma kil döküp üstüne biraz su damlatıp hemen uyguluyorum.
      Kurursa biraz daha su döküp açarsın kıvamını tekrar kullanılabilir hale gelir böylece:)

      Sil