20 Temmuz 2016 Çarşamba

Şampuan Dosyası | Tonı&Guy,Bioblas,Urban Care,Konazol,Zigavus

zigavus şampuan

Saç bakımına takıntılı biri olarak yemeyip içmeyip doğru ürünleri bulana kadar ürün denemeye yemin etmiş gibi size bir şampuan dosyası hazırlıyorum.
Kullandığım farklı marka şampuanların bende nasıl etki yarattıklarını sizlerle paylaşacağım.
Öncelikle belirtmem gereken şey saç tipim. Yağlanmaya oldukça meyilli,ince telli ve hacimsiz saçlara sahibim.


KONAZOL ŞAMPUAN:

Yağlı saçlarımdan çok muzdarip olduğum bir dönemde bir dermatologa gitmiştim ve kendisi bana bu şampuanı almamı söyledi. Bunu söyleyen doktor olunca şampuana karşı inancımda bir o kadar yüksekti. Peki yağlı saçlarıma iyi geldi mi? -Asla.
Hatta daha sonra kardeşim için dermatologa gittiğimizde onun Seboreik dermatit saçlarına aynı şampuanı önerince afallamadım değil.
Demem o ki dermatologa gidecekseniz doktoru iyice araştırıp gidin.

BİOBLAS ŞAMPUAN:

Bioblas'la tanışmam 8 yıl öncesine dayanıyor. O zamanlar stresten dolayı saçlarım çok fazla dökülüyordu.Bioblas kullanmaya başladığımda dökülme durmuştu ve bu şampuandan çok memnun kalmıştım. Daha sonra farklı şampuanlar denedim ve tekrar bu şampuana dönmeye karar verdim.
Bu sefer benim aradıklarım başkaydı. Saçlarımı yağdan tamamen arındırsın eee hazır yapmışken bir de hacim katsın istiyorum. Beklentilerime karşılık verdi mi? -Bu sefer değil.
Genel olarak sevdiğim bir şampuan ama şu an için benimle değil.

BİOBLAS SARMAŞIK ÖZLÜ ŞAMPUAN:


Bu şampuan hakkında diyeceklerim diğer Bioblas ile aynı. Sarmaşık özlü olması saçları hızlı uzatmayı vaad ediyor fakat ben bir fark göremedim.

ZİGAVUS SARIMSAKLI ŞAMPUAN:

Bu ürün bana Zigavus tarafından gönderildi. Açıkcası sarımsaklı olduğundan çok beklenti içerisindeydim.Sarımsak saçları güçlendiren hatta yeni saç köklerinin çıkmasına yardımcı olan kaynak. Bu şampuan hakkındaki yorumları okuduğumda saçları güçlendirdiği,yeni saç çıkarttığı ve saç tellerini kalınlaştırdığı yazıyordu. Ben maalesef ki tüm bunları deneyimleyecek kadar kullanamadım çünkü şampuan saçlarımı temizleyemedi. Defalarda şampuanlamama rağmen saçlarım duştan sonra bile yağlı gözükmeye başladı. Ama yine de yazısını yazabilmek için fikir sahibi olmam gerektiğinden dışarı çok çıkmadığım 5-6 haftalık tatilimde bu şampuanı kullandım. Saçlarımın biraz güçlendiğini hissetsem de yine de temizlenmediğinden içim rahat etmedi ve kullanmayı bıraktım.

TONI&GUY YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN:



Burada yazılan şampuanlar arasında en memnun kaldığım Tonı&Guy markası oldu.Zigavus sarımsaklı şampuandan sonra bulunmaz bir nimet gibi geldi bu şampuan bana.
Bu şampuanla bir tanıdığım vasıtasıyla tanıştım. O sadece bu şampuanı ve kremini kullandığını ve saçlarının eskisine göre çok güçlü olduğunu hatta yeni saçlar çıktığını söyledi. Ben saç çıkarttığını düşünmüyorum. İçeriğinde doğal yağlar,sarımsak gibi şeyler olmadığı sürece herhangi bir şampuan saç çıkartmaz.Bu şampuanın kreminden çok memnun kaldım saçlarımı yumuşattı. Şampuan ise saçlarımı güzelce temizledi,yağlanma süresinde herhangi bir değişime sebep olmadı.

TONI&GUY DETOX ŞAMPUAN:

Detox şampuan her gün kullanılmayan saçı sadece derinden arınması istendiği zaman kullanılan bir peeling şampuan. Şeffaf bir yapıya sahip. Saçı normal şampuanlara göre daha iyi arındırıyor. Her gün kullanılması önerilmiyor. Bu şampuanla ilgili yorumları okuduğumda bunu kullanınca saçların yağlanmasının normale göre 2-3 gün geciktiğini yazanlar olmuş.Bende yağlanmayı 2-3 gün uzatacak kadar iyi bir sonuç vermedi fakat yine de memnun kaldığım bir şampuan oldu.Diğerlerine göre çok daha iyi arındırdığı kesin ve bunu kullanınca diplerinin ferahladığını hissediyorum.Ben bu detox şampuanı haftada iki kez kullanıyorum.

URBAN CARE ÇAY AĞACI ŞAMPUANI:
urban care şampuan

Bu şampuanı da yağlı saçların dostu olarak tanıttıkları için ilk gördüğüm yerde almıştım.Fakat bende etkili olmadı. Hatta hiç sevemedim kendisini. Saçlarımı güzelce arındırdığını hissetmiyorum.Kokusunu da tam bir ağaç.Hala bu şampuanı kullanıyorum bitmesine az kaldı diye zorluyorum kendimi.Bitince yenisini almayı asla düşünmüyorum.



Ne çok şampuan değiştirmişsin diyeceklere bunlar yaklaşık 1 yıl içinde kullandıklarım.Bazılarını hala dönüşümlü olarak kullanıyorum.
Bundan sonra Yves Rocher'nin yağlı saçlar için arındırıcı şampuanını deneyeceğim. O da olmazsa Mane'n Tail at kuyruğu şampuanı hakkında çok olumlu yorumlar okudum onu denemeyi düşünüyorum. Umarım aradığımı bulabilirim.

Bana önereceğiniz şöyle sacı mis gibi temizleyen,birazda dolgun yapan şampuan varsa yorumlarda benimle paylaşırsanız beni çok mesut edersiniz.


Barışla kalın.


17 yorum:

  1. O Bioblaslar benim sinirlerimi bozmuştu :) Zaten saç dökülmesi şampuanında SLS neden bulunur ki?! Tony Guy'ın arındırıcı şampuanını merak ettim, ben de deneyeyim. Benim saçlarım çok kuru olduğu için tavsiye veremiyorum ama Phyto da deneyebilirsin, markadan ben çok memnunum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriklerine pek bakmıyorum ben:(
      Hiç aklıma gelmiyor. Aslında dikkat etmemiz gerek bu konulara.
      Toni&Guy dan memnunum. Yağlanmayı cok etkilemedi ama derinden temizlediğini hissediyorum :)

      Sil
  2. Harika bi yazı olmuş bence koleksiyonuna yeni şampuanlarda ekle :D Denedikçe yaz yazıştır ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tek bir yazıda birden fazla konu yazmayı, okumayı seviyorum ben :)
      Yeni bir şampuana başladım bile.
      Artık bir tane bulayım ve yeni bir arayışta olmayayim bence :)

      Sil
  3. seboreik dermatit bende de var bir süre bende kullandım verim alamadım ve bıraktım ayrıca sürekli kullanılması sakıncalı olan bir şampuandır kendileri iyi ki bırakmışsın ben bu halimle ne ketoral ne de kanazol kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük bir şişesi oldugu için bitene kadar kullanılsa çok kullanmış sayılmayız sanırım:)
      Kardeşim bir kaç sefer kullandı su anda sıkıntısı yok gibi görünüyor sanırım ona iyi geldi.

      Sil
  4. ben aradığım şampuanı buldummm :D

    YanıtlaSil
  5. konozolu ben de kullanmıştım ama fayda sağlamadım boşuna kullandığım şampuana oldu

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım işe yaramasına çok sevindim:)
    Yazdıklarından en iyisi Toni Guy bence. Saç tipine göre araştır mutlaka. Saçların kuruysa hiç önermem :)

    YanıtlaSil
  7. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. Detaylı ve çok güzel yazmışsınız :)

    YanıtlaSil
  9. Bi dönem bende URBAN CARE serilerini kullanmıştım, fena değildi. Bilgi için teşekkürler.Bu arada bende bloguma beklerim :)

    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Urban Care'in bu şampuanını çıkar çıkmaz almıştım ancak saçlarımı o kadar kuruttuki zor bitirdim.Bioblas fena değildi ara sıra kullanırım.Konazol şampuanı meraktaydım ancak yazıyı okuyunca vazgeçtim.Adını tam hatırlayamasamda ceradolin kremleri üreten markanın yağlı ve kaşıntılı saç derisi için bir şampuanı var.Denk gelirsem onu almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urban Care'in bu şampuanını çok övenler olduğu için büyük bir hevesle satın aldım ne yazık ki bende hiç işe yaramadı. Biraz benimde saçımı kurutsa iyi olurdu aslında. Saçlarımı günde 2 kez yıkadığım oluyor. Kuru olması da kötü yağlı olması da.

      Sil