4 Aralık 2018 Salı

YENİ YIL PLANLARI 🎅🤶 2019 İSTEK LİSTESİ


Buralara yazmayalı epey zaman oldu. Özlemedim değil ama hayat koşuşturması içinde vakit kalmıyor bazen. Hazır yeni yıl yaklaşıyorken ve ben her sene sonunda yeni yıl için istek listesi oluştururken bunu sizlerle de paylaşmak istedim.
İçinden sizinde hoşunuza gidecek parçalar olabilir belki. Fotoğraflara tıklayarak ürünlere ulaşabilirsiniz.
Hepinize şimdiden mutlu,sağlıklı yıllar dilerim !





glitter tayt












Eveeeeeeeeet benim gözüme kestirdiğim ürünler bu şekildeydi ama yeni yıldan tabii ki hep bu tarz şeyler bekleyip,istemiyorum. Daha çok seyahat etmek,yeni yerler keşfetmek,daha rahat hareket etmek, daha mutlu olmak ,daha iyi kariyer hedeflerine ulaşmak ,başarılı olmak gibi bir sürü isteklerim var. Ama her şeyden önemlisi sağlık,mutluluk ve huzur diliyorum.Bunlar olmadıktan sonra dünyanın en güzel ayakkabısı sizin olsa ne olur değil mi?

Hepinize daha mutlu,daha huzurlu, barış dolu,sağlıklı güzel yıllar diliyorum!



0 yorum:

Yorum Gönder