6 Aralık 2015 Pazar

-Pazar Günü Bakım Rutinim-


Her pazar günü yaptığım bakım rutinimi bu pazar beraber yapmaya hazır mısınız?





Makyajım varsa işe onu çıkartmakla başlıyorum.Bunun için makyaj temizleme mendillerinden ya da Loreal makyaj temizleme suyundan faydalanıyorum.



Makyajımı bir temizleyici ile çıkartıktan sonra temizleyici jel ile köpürterek yıkamadan rahat etmiyorum bunun için Yves Rocher Sebo Vegetal temizleme jelini kullanıyorum.Bu jel hem yüzümde kalıntı bırakmadan temizlik yapıyor hemde cildimdeki fazla yağı alıyor.



Haftada bir kez peeling yapıyorum.Daha fazla yapmamaya özen gösteriyorum çünkü fazla peeling yapmak bende sivilce çıkmasına sebep oluyor.Peeling için bu sıra Clinique ve ya Diadermine kullanıyorum.
Dermokil Kil maskesini her zaman uyguladığımı söyleyemeyeceğim.Evinizde yapabileceğiniz kil maskeleri daha iyi sonuç veriyor.



Gözeneklerimi peelingten sonra iyice açtıktan sonra haftada bir kez yaptığım siyah noktalar için burun bandını uyguluyorum.Burun bandı için Bim'de satılan Ritüel de Beaute markasını kullanıyorum.Bu bantlardan çok memnunum.



Her hafta olmasa da Purederm oksijen köpük maskelerinden kullanıyorum.Bu köpükler hem çok eğlenceli geliyor bana hemde cildi yumaşacık ve parlak yapıyor.
Bu köpük maskeyi ve kil maskesini aynı gün içerisinde yapmıyorum bunun cildi yoracağını düşünüyorum.O hafta ki cildimin ihtiyacına göre kullanıyorum.



Şimdi nemlendirme kısmında.

Cildim için ya Bepanthol krem ya da Clinique kullanıyorum.
Göz altı nemlendiricim ise Clinique repairwear laser focus.
Göz altlarıma pretty perfect facial roll-onun başlığı ile masaj yapıyorum.




Yatmadan hemen önce kirpiklerime ve kaşlarıma tatlı badem yağı ve hint yağı sürüyorum.
Dudaklarımı lip balm ile nemlendiriyorum.Bunun için en çok kendi yaptığım lip balmı ya da Nivea Lip butter kullanıyorum.
Güllü lip balmı nasıl yaptığımı merak ediyorsanız:

http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/2015/10/diy-gullu-lip-balm-yapm-home-made-lip.html

Ve son olarak sevgili Benim Tutkum blog sayesinde kullanmaya başladığım göz çevremde oluşan küçük yağ bezeleri için Bulgar kremi ni uyguluyorum.


bulgar kremi


Benim kullandığım ürünler bu şekildeydi.Yazımı sıkılmadan sonuna kadar okuduysanız teşekkür ederim.
      Sizin pazar günü rutininiz hangi ürünlerden oluşuyor yazarsanız sevinirim.



Bakımlı Pazarlar♥


SOSYAL MEDYA HESAPLARIM:







16 yorum:

  1. faydalı bir yazı olmuş, elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Hiç sıkılmadan keyifle okudum canım.Güzel bir ritüel belirlemişsin kendine,bende pazar ve çarşamba günlerine bölerek yapıyorum rutinimi.. Umarım yağ bezeciklerinden de güzelce kurtulursun :) Çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim ne kadar tatlısın :)
      Pazar boş olduğum için dönüp dolaşıp bir şeyler yapıyorum hafta içi de ne zaman boş vakit bulursam sürüp sürüştürüyorum bakım yapmaktan keyif alıyorum sanırım :)

      Sil
  3. Keyifle okuduğum bir yazı oldu canım. O bulgar kremi bizim Bursa'da pek bir meşhur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ♥
      Krem bana da Bursa'dan geldi :)

      Sil
  4. guzel bir yazı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. okudum okudum ve helal olsun dedım :) Benım öyle belırlı bır gunum yok bunlar için cildim ne zaman ıhtıyac duyarsa yapyorum tabıkı her zaman degıl bazen haftada 1 bazen 15 gunde 1 cok sık yapınca alışan ve daıma ısteyen bır cıldım oldugunu dusunuyorum o nedenle alıştırmadan rutıne sokmadan ama gızlı rutınde devam edıyorum :)

    Haftaya güzel baslaman dileğiyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) bende hepsini yapmıyorum yazdığım gibi o Zaman ki ihtiyacıma gore yapıyorum bunları. Bazen kil maskesi bazen oksijen maskesi ya da Bulgar kremi sürüyorum. Tamamen cildimin ihtiyacına göre. Ben boyle uğraşmayı seviyorum :)

      Sil
  6. şu sivilcelerim düzelse çenemde bakımın dibine vurucam da sivilce olunca peeling yapmayı bırak bişey sürsem olmuyo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru sivilce varken peeling yapmak sivilcelerin çoğalmasına sebep oluyor maalesef :( umarım en kısa surede düzelirler 😊

      Sil
  7. faydalı bir yazı olmuş canım köpük maskelerini ban de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım. Yazınız çok faydalı olmuş, çok fazla peeling uygulamak bende de sivilce problemine neden oluyor maalesef :(

    YanıtlaSil