23 Aralık 2018 Pazar

Yeni Yıl Hediye Fikirleri - 100 TL Üstü


Yeni yıl hediye önerileri yazımın ikincisine hoş geldiniz :)
Bir önceki hediye önerileri yazımda 100 TL altı alınabilecek hediyeleri anlatmıştım.Bu yazımda ise biraz daha pahalı olan hediye fikirlerinden bahsedeceğim.


Bendensana.com 'da sevdiklerinize hediye edebileceğiniz pek çok hediye kutusu fikri mevcut. Arasından en az birisini beğeneceğinize garanti verebilirim. Örnek olarak aşağıdaki görsellere bakabilirsiniz.





Ajanda setleri:


Kulaklıklar:

Akıllı bileklikler:

Ve el emeği olan daha özel hediyeler :




Siz yeni yıldan neler bekliyorsunuz? Size ne alınmasını isterdiniz ya da neler alırdınız? Yorumlarda paylaşmayı unutmayın

MUTLU YILLAR!




2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Yazılarını okudum. Bende blogumu yeni açtım ve blogunu izlemeye aldım. Desteğini bekliyorum. İyi günlerin olsunn..

    YanıtlaSil